tirsdag 21. september 2010

Veska tar form :)

Se nå har Mor Inger strikket ferdig selve "kroppen" på veska :) Jeg felte av halvparten av maskene, og nå skal hun strikke klaff i rillestrikk. Da blir det litt annen struktur, og det tror vi blir stilig :) Når veska blir ferdig så skal vi finne en stor dekorativ knapp til å feste klaffen med. Det å strikke klaff var noe Mor Inger tenkte seg helt selv, for så langt/avansert hadde ikke jeg (Strikketussa) tenkt... Gøy at Mor har fått i gang kreativiteten igjen! :) Selv om det var jeg som foreslo å strikke veske som skal toves så har Mor designet den helt selv. Ingen oppskrift følges ;) Skulderreima skal også strikkes i rillestrikk forresten. Det tror vi blir stilig :)

1 kommentar:

  1. Imponert jeg! Ikke verst å få til det der når man ser dårlig! Gleder meg til å se den ferdig :)

    SvarSlett